sweet-home-cooking.blogspot.pl

sweet-home-cooking.blogspot.pl

poniedziałek, 9 lutego 2015

Sałatka Samanty z suszonymi pomidorami i fetą

Przepadam za zieleniną. Ze smakiem zjadam szpinak czy brukselkę, a tym bardziej sałatki. Ta sałatkę po raz pierwszy spróbowałam z przepisu mojej koleżanki Samanty. Jak ja lubię takie pyszności. Jest prosta i rewelacyjna. Szykuje się wizyta gości, grill....pstryk i sałatka gotowa.
"Sałatka Samanty" taka nazwa funkcjonuje w moim domu i każdy wie jaką sałatkę mam na myśli. Dziękuję Samanto.



Składniki:
- 1 paczka mix sałatek z rukolą
- 1 słoik suszonych pomidorów
- 1 kostka sera feta
- 1 - 2 garści słonecznika (lub orzechów włoskich lub pini) - ja dodaję słoneczniki, gdyż nie wszyscy w rodzinie spożywają orzechy. Słonecznik można również ewentualnie podprażyć na patelni.

Wykonanie:
Mix sałat umyć i odsączyć, Wrzucić do miski. Pomidory suszone wyciągnąć z oliwy i pokroić w paski, a ser feta pokroić w kostkę i dodać do miski. Dodać słonecznik lub orzechy. Wszystko wymieszać i polać oliwą, w której były pomidory suszone. Ponownie wymiesza gotowe. Można doprawić ewentualnie solą i pieprzem.

Sałatkę można dowolnie modyfikować, ale taka wersja jest bardzo smaczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz